O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 17 listopada 2016

Niebieski folder komunijny


Niewiele potrzeba, aby ladnie podarować zdjęcia. Wykorzystałam do tego celu bazę folderu na zdjęcia z Rzeczy z Papieru.


Tym razem jego kolorem przewodnim jest błękit z niewielkimi dodatkami kolorystycznymi.
Wykorzystałam przepiękny papier Ever and always- Blue marki Altair Art.



Kielich z tekturki ozdobiłam szarymi kwiatuszkami umieszczonymi na dużym liściu z APScraft.



A napisy tradycyjnie wycięłam banerkiem M z APScraft.


Dodałam też kilka niebieskich kropli akrylowych.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne i bukiecik przy kielichu ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...