O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 10 grudnia 2016

Boże Narodzenie 2016 - księga (4) (1470)



I kolejna księga świąteczna, która powędruje za granicę. A dokąd? Zgadnijcie sami.


Powstała na kwadratowej bazie z Rapakivi.


Okładkę ozdobiłam zielonymi papierami z kolekcji Świąteczne Życzenia z LemonCraft. Napis w obcym języku wycięłam banerem m z APScraft, pod który podczepiłam bombkową girlandę.



Całość uzupełnia stroik z piankową poinesencją.



A w środku znowu panije noc za sprawa papieru Pulsar/Andromeda marki Altair Art.



A w środku bardzo prosta, ale rodzajowa kompozycja za sprawą tekturowych gwiazdek z Essy-floresy i stajenki z Crafty Moly.



Książkę zgłaszam na Diabelskie wyzwanie z Fabryką Weny - Święta nie po polsku.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Bardzo klimatyczna :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zbliża się wielkimi krokami "Cicha noc.."
    Dziękuję za zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zgrany tryptyk zrobiłaś :) Każda nieco inna, ale spójność zachowana :) Dziękuję za zabawę z Diabelskim Młynem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...