O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 26 stycznia 2017

Kartka sztalugowa na ślub - gościnnie w Altair Art



Dzisiaj przedstawiam Wam delikatną kartkę sztalugową na ślub. Jest to moja gościnna inspiracja na blogu Altair Art - TUTAJ.
Nie ukrywam, że do papierów tej marki pałam wielką i gorącą miłością. Mam ich całe pudło, a co i rusz odkrywam nowe - stare wzory.
Ta kartka powstała z papierów z kolekcji Ever and always: ecru i groszkowego.


W Skarbnicy Pomysłów znajdziecie też ta piękną tekturkę Młodej Pary i samoprzylepne półperełki.


Róże poskręcałam samodzielnie i ozdobiłam nimi jedna połówkę serca. W rzeczywistości sa one równierz w kolorze ecru, bo zrobiłam je z tego samego papieru co tło.


Napis "Na nowej drodze życia" pochodzi z APScraft. Z tego sklepu wykorzystałam też baner M i złote obrączki (szkoda, że nie ma ich już w sklepie). A różyczki dopełniłam małymi listkami czereśni i gałązka fasoli.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. śliczna kartka, pięknie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pastelowa praca :)
    Dziękuję za udział w zabwie Stworzone z APScraft :)

    P.S. Obrączki wróciły na sklepowe półeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pastelowa i romantyczna praca. Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APSCraft. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...