O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 1 marca 2017

Kartki Świąteczne - luty 2017



Dzisiaj Środa Popielcowa, a u mnie klimaty bożonarodzeniowe.
To oczywiście za sprawą zabawy na blogu Święta na okrągło. W lutowym wyzwaniu należało użyć choinki i starej książki.



U mnie strona ze starej książki posłużyła jako tło i ażurowe choinki. Drugą warstwę zrobiłam z papieru wizytówkowego, który wytłoczyłam w kropki. Wcześniej jednak folder do embossingu podkolorowałam brązowym tuszem. Powstało bardzo ciekawe cieniowanie.


Do całości dobrałam odpowiedni obrazek ze Święta Rodziną. Jego niewielki format idealnie pasuje do tej kartki.


Dodatkowo pracę uzupełniłam białą gwiazdą betlejemską, której środek tworzą brązowe pręciki z APScraft. A napis oczywiście wycięłam banerkiem M.




Praca stworzona jest przy kubku kawy i w kawowych kolorach. Zgłaszam ją na Wyzwanie "Przy kawie" na blogu sklepu Zielone Koty.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...