O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 27 kwietnia 2017

Na 4 urodzinki



Jak zwykle "szewc bez butów chodzi", a scraperka dla siebie robi kartki na ostatnią chwilę.
Dla siebie, a raczej dla małej jubilatki, która obchodzi swoje 4-te urodziny.


Do jej zrobienia wykorzystałam papiery marki Altair Art z bloczków o wymiarach 15 x 15 cm: Sunrise i Ever and Always.


Główną ozdobą tej kartki jest digi-stempel od Judi Judyty. Idealnie spasował mi na tą okazję. Mała jubilatka jest długowłosą blondynką uwielbiającą się stroić. Jej ulubionym kolorem jest oczywiście różowy.


Dodatkowo kartkę ozdobiłam ręcznie robionymi kwiatami.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...