O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 9 maja 2017

Pudełko po herbacie



Miałam pudełko po herbacie. Bardzo fajne i z grubej tektury.
Potraktowałam je czarnym gesso, a potem pastelowymi farbkami. Dodałam też kilka złotych akcentów.
Górę ozdobiłam kwiatową kompozycją ułożoną na zembossowanej tekturce.


Tekturkę zembossowałam moim nowym nabytkiem, czyli miedzianym pudrem do embossingu.
Musiałam też zobaczyć jak wygląda w praktyce gałązka winorośli z APScraft. Dodałam też gałązki fasoli i liście czereśni.



Kwiatki zrobiłam z kremowego papieru czerpanego. Wykorzystałam do ich zrobienia margaretki i lilie. Dodałam też skręcone różyczki i duży szczypany kwiatek, który lekko potraktowałam miedzianym pudrem do embossingu. Tylko małe różowe różyczki były gotowe.


Pudełko zgłaszam na Wyzwanie #3 - Zaskocz nas na blogu Papier czerpany.







Moja kwiatowa praca wędruje też na Wyzwanie #46 - Kwiaty we włosach potargał wiatr na blogu It's just fun!.



Dla uzupełnienia kompozycji dodałam krople akrylowe.




W niektórych miejscach posypałam pudełko miedzianym pudrem do embossingu. Dzięki temu pudełko lekko się świeci.








Zgłaszam pudełko też na Wyzwanie #8 - Z tekturką w tle na blogu Sklepik Gosi.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. cudna praca :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, cudna kompozycja kwiatowa :)
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doroto śliczny bukiet ci wyszedł. Praca rewelacyjna , piękne kolory. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jakie cudo można stworzyć ze zwykłego pudełka po herbacie :)
    Dziękuję za udział w majowo-tekturkowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełeczko!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Papieru Czerpanego!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała praca i baaardzo podobają mi się kwiaty !!
    dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ tu kolorów i kwiatów! Cudne pudełeczko!
    Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna wystrzałowa praca, brawo!!! Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne !! cudne !
    dziękuję za wspólną zabawę z APScraft!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...