O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 1 czerwca 2017

Kartki Świąteczne - maj 2017



Za oknem piękne słońce, a ja przenoszę się w trochę zimniejsze klimaty za sprawą kartek na Boże Narodzenie.
To już piąta w tym roku odsłona bożonarodzeniowa, czyli czas na kolejne wyzwanie na Rogatym Blogu.
Tym razem mierzymy się z barwami narodowymi. Zapraszam na moją interpretację Majowego wyzwania biało czerwonego.

Czerwień ma różne odcienie, dlatego zrobiłam dwie bardzo różne kartki, chociaż wykorzystałam ten sam stempel.

Pierwsza kartka jest w tonacji miedzianej czerwieni. Trudno ja uchwycić na zdjęciach. Ale każdy chyba zna ten kolor. Uzyskałam go za sprawą miedzianego pudru do embossingu z Agaterii. Dodałam też tekturki z ostrokrzewem z Essy-floresy. Tekturki zembossowałam na biało.
A stempel z szopką odbiłam na kalce technicznej.











Druga kartka powstała z papieru Red z kolekcji LOFT od UHK Gallery. Dodałam tutaj białe wycinanki, a stempel odbiłam na kalce technicznej i zembossowałam na biało. Tak powstała bardzo prosta kartka.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. piękne świąteczne,będą jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne! Bardzo mi się podobają. Zaczynam swoja przygodę z embossingiem, więc z przyjemnością poogladałam, co stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ obie piękne! Embossingowe szopki cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...