O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Setne wyzwanie w 123 Scrapuj Ty!



Wczoraj spędziłam bardzo kreatywnie czas na spotkaniu w Żorach. Wymiernym efektem tego spotkania jest kwiatowa kartka.
Powstała ona specjalnie na 100 wyzwanie na blogu 123 Scrapuj Ty! W tym wyzwaniu należało zainspirować sie banerkiem z bloga.

Mnie zainspirowały kolory i układ banerka.


Jako bazę wykorzystałam kremowy papier czerpany ze Skarbnicy Pomysłów.


Niebieskie i różowe dodatki powstały z papieru Pink and Blue - JOY 06 marki Laserpwe Love. Dodałam troche białych serwetek, zielonych dodatków. Nie zabrakło też szarości w postaci motylków i połówek kół.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Dorotko, cudna kartka!Bogatsza wersja naszego banerka:)
    Dziękuję, że świętujesz z nami setne wyzwanie 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...