O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 20 sierpnia 2017

Kieliszkowy lampion



Uwielbiam twórcze spotkania. Zwłaszcza z otwartymi osobami, ltóre nie boją się dzielić swoją wiedzą i umiejętnościami.
Świetnie jest spróbować czegoś nowego i dowiedzieć się czy dany rodzaj twórczości nam odpowiada.
Ewa z AVEO Art pokazała nam jak kieliszek (a raczej kielich) zmienić w przepiękny zimowy lampion.


Papier ryżowy, klej, pasta strukturalna i brokat. Odrobina cierpliwości i lampion gotowy.







A tak wyglądają pozostałe prace (zdjęcie Ewy).



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...