O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 14 września 2017

Ślubny lift



Kolejna kartka ślubna. No bo u mnie zazwyczaj tematy idą seriami.


Kartka powstała jako lift kartki Ikemo zamieszczonej jako inspiracja na blogu Przyda się!.A wszystko za sprawą Wyzwania wrześniowego - Lift! na tym blogu.

Tak wygląda oryginał.

 

Kartka powstała z papierów marki Altair Art: Breath of Spring - 02 i Ever and always - Ecru.



Do jej ozdobienia użyłam kwiatków, które zrobiłam z białego i różowego foamiranu. Dodałam też kilka gotowych różyczek.






Kartkę zgłaszam również na wyzwania:

- Wyzwanie #8 - Letnia zabawa na blogu Altair Art


- Wyzwanie #54 - Be-bright  na blogu Studio SZOK




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. sezon ślubny w pełni,śliczne pamiatki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki. Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ukwiecona kartka :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio SZOK. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ręczne robione kwiaty robią wrażenie! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-Sie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio Szok:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...