O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 9 października 2017

BN 2017 (17)



Granat i złoto idealnie do siebie pasują. W tej kolorystyce do Betlejem zmierzają Trzej Królowie. I wraz z darami niosą Jezusowi swoje serca.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #3 MERRY CHRISTMAS na blogu Scrapsonic.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. świątecznie już wszędzie, ja wyjełam swoje przydaski ale jakoś nie mam motywacji jeszcze na produkcję :) może jak sobie pooglądam trochę Twoich to ruszę z kopyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosz... o już naprawdę ten czas?!? Kurczę, ale genialne to połączenie złota i mocnego niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię motyw 3 Króli piękna kartka wyszła

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :)Serdecznie pozdrawiam z nutką jesiennych promyków słońca -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu i piękna pracę ! Zespół Scrapsonic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...