O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 15 grudnia 2017

Kartka na Chrzest Święty


Czas świątecznych przygotowań dobiega końca. Szaleństwo robienia świątecznych kartek też.
Dzisiaj przedstawiam Wam spersonalizowana kartkę na Chrzest Święty.


Digi-stempel jest autorstwa Katarzyny Coda-Kowalskiej.



Na banerkach M z APScraft umieściłam napis i datę. Na gałązkach  fasoli ułożyłam kompozycję z gotowych różyczek i kwiatków z papieru czerpanego, które sama zrobiłam. W środku tych kwiatków umieściłam różowe pręciki.  Do ko,pozycji dodałam jeszcze różowe krople akrylowe, a banerki ozdobiłam małymi kryształkami.






Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #3 - BINGO na blogu APScraft. Wybrałam linię: wykrojnik, digi-stempel, papier czerpany.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...