O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 9 stycznia 2018

Kartka z tagami



Ostatnio mam mało czasu, bo robię jeden większy projekt do pracy. Ale od czasu do czasu muszę skleić jakąś kartkę. Przedstawiam Wam dzisiaj prosta kartkę z tagami.


Do zrobienia kartki wykorzystałam papiery Signs of love 05 - pomaranczowy i Signs of love 04 - czerwony oraz tagi marki Altair Art. A listki wycięłam z jasnej strony papieru Jungle/Meadow.



Środek kartki wycięłam ażurowym wykrojnikiem. Umieściłam na nim dwa tagi, które idealnie pasują kolorystycznie.


Dodałam poskręcane różyczki w towarzystwie delikatnych listków oraz kropli akrylowych.



Tekst na jednym z tagów uzupełniłam tym wykrojnikowym.


Kartkę zgłaszam na Wyzwanie styczniowe - TAG na blogu Crafty Moly.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

16 komentarzy:

  1. Cudne połączenie kolorów! I chyba podpatrzę zastosowania tego wykrojnika z rozcapierzoną gałązką. ;D Mam go, ale dotąd nie użyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, od samego patrzenia na te kolory nabieram energii do działania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie soczyste kolory, chyba też brakuje Ci słońca? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka śliczna! Cudownie w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo energetyczna dzięki tej czerwieni, a jednocześnie bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w zabawie Fansite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory mega radosne! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolory jak o tej porze roku aż robi się radośnie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...