O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 3 stycznia 2018

Tabliczka



Z okazji zbliżających si okrągłych urodzin koleżanki z pracy zrobiłam dla Niej okolicznościową tabliczkę. tabliczka ma wymiar ok. 15x15 cm i głównym jej elementem jest napis w wersji żeńskiej ze sklepu Essy-floresy.


Najpierw zrobiłam sobie tło. Na tekturkę nakleiłam koronki i taśmę siatkową z APScraft. Na to przykleiłam kilka papierowych wycinanek.
Potem całość pokryłam białym gesso i czarną farbką. Jak całość wyschła, nakleiłam tekturowy napis i tekturki z motywami roślinnymi w rogach.
No i teraz zaczęłam się bawić nakładając czerwoną i czarną farbkę oraz pasty woskowe z APScraft: metal królewskie złoto i kameleon białe złoto. Bawiłam się tak, aż uzyskałam zadowalający mnie efekt.
Trudno to uchwycić na zdjęciach, ale całość mieni się odcieniami złota i czerwieni.




Całość umocowałam na złoto-czarnej wstążce.













Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #16 URODZINY na blogu BLOOMCRAFT


- Wyzwanie #28 - Dowolna praca z tekturką na blogu Miszmasz Papierowy




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

18 komentarzy:

  1. Ostatnio powiedziała mężowi, że taką sobie zrobię, to znaczy: z tym napisem. :-)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, robi wrazenie, efekt rdzy jakby?swietnie przenikajace się kolory,naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna tabliczka, a mediowanie mistrzowskie. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pokazane detale. Przydałaby mi się taka zawieszka :) Dziękuję za wspólną zabawę z produktami APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zmediowałaś :) Lidka pewnie się nie spodziewała, że napis tak się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna tabliczka, super napis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie zmediowane :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super zawieszka! Świetnie ją pomediowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna zawieszka na drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałaby mi się taka tabliczka w domu... ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie, a napis - rewelacja, dziękuję za udział w zabawie z APScraft

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała praca! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała praca a ten cytat wymiatający, dziękuję za udziała w zabawie z produktami APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...