O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 9 maja 2018

Niebieskie czekoladki


Zbliża się czas zakończenia roku szkolnego. A co za tym idzie czas podziękowań.
Na tę okazję opakowałam w niebieskości czekoladki.


Prosty napis jest od Essy-floresy. Tekturke zostawiłam w surowym stanie, aby ładnie odbijała sie na tle błyszczącego granatu.


Do stworzenia bukietu użyłam kilku produktów od APScraft. Kwiatki wycięłam wykrojnikiem Clematis mały, a środki zrobiłam z niebieskich kropli akrylowych. Dodałam gałązki fasoli i liście. Całość uzupełniłam białą krynoliną.








Gdzieniegdzie przykleiłam też kilka niebieskich kropli akrylowych. Zrobiłam tez kilka kropli klejem na gorąco.


Czekoladki zgłaszam na Wyzwanie majowe na blogu LEMON Craft. Z moodboardu wybrałam kolory niebieski i biały.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...