O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 5 maja 2018

Pasje...



Święto dzisiaj u mnie wielkie, bo zrobiłam LO. Forma ta u mnie nie gości zbyt często. Nie czuję sie jakoś ekspertem w tej dziedzinie.


Ten scrap powstał specjalnie na zlotowy konkurs Scrap.com.pl organizowany w ramach dzisiejszego Papiorzanego Combru. Wybrałam jedną z moich pasji, tą która towarzyszy mi od najmłodszych lat, czyli czytanie książek. książki zawsze mnie fascynowały, przenosiły w inny świat i rozwjały moją wyobraźnię.
Zdjęcie do tego LO-sa zrobiłam specjalnie i jego kompozycja nie jest dla mnie bez znaczenia. Jest to bardzo osobiste i symboliczne dla mnie zdjęcie.


Na zdjęciu znalazły się dwie książki w wersji papierowej. Na górze, ta którą udało mi się ostatnio przeczytać, a pod spodem ta która czeka na przeczytanie od ponad roku. Na książkach jest lupa powiększająca i Wiktor, czyli czytak książek. No bo teraz czytam uszami.


Kompozycję ułożyłam z różnego rodzaju kółek, które przypominają kształtem lupy powiększające. Wycięłam je ze srebrnego papieru imitującego popękane lustro i przeźroczystej folii.
Dodałam tez sporo tekturek z kółkami, które pokolorowałam woskami od APScraft: metal srebro księżycowe. metal grafit i biała perła. Woski nałożyłam też przez maskę ślady.
Gdzieniegdzie odbiłam tez stempel z pismem i zembossowałam go białym i srebrnym pudrem.


Dodałam tez kilka wykrojnikowych dodatków. Na małej książeczce napisałam swoje wyznanie, które wcale nie jest takie smutne, jakby się wydawało.
Tytuł wypisałam na zakładce i dodałam dwa spinacze wycięte ze srebrnego papieru.
Brzegi białych elementów i zdjęcia podkreśliłam srebrnym woskiem.











Pracę zgłaszam na Wyzwanie 4/2018 - Praca ze zdjęciem na blogu TricksArt.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Świetny scrap, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny LO, świetne te nawiązania do lupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A!!! Widziałam na żywo! Świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne LO.
    I u mnie ono nie gości często, choć kusi mnie niemiłosiernie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, naprawdę bardzo fajnie wyszło! Świetnie wszystko połączyłaś i wszystkie dodatki mają swój sens symbolikę. Ja bardzo lubię takie LOsy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo! Super, że się wziełaś za LOsa, nowe formy to nowa energia i pomysły :) Temat pracy bardzo mi bliski, też uwielbiam książki, robiłabym więcej skrapów z nimi, ale czytnik jest mało fotogeniczny ;) Sama praca świetnie przemyślana, ciekawa, byle tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo intrygująco... I te detale... dziękuję za udział w wyzwnaiu tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...