O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 27 września 2018

Boże Narodzenie 2018 (12)



Dzisiaj przychodzę do Waz z kartką na Boże Narodzenie, która pachnie woskami. Do jej zrobienia wykorzystałam tekturkę z szopką od Laserowe LOVE i gałązki ostrokrzewu od I KROPKI. Dodałam też czerwone cekinowe gwiazdki.


A kartka pachnie woskami z APScraft. Papier wzbogaciłam białą perłą, białym złotem i czerwonym winem. Ostrokrzew jest w kolorze białej perły, a szopka białego złota i złota królewskiego.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. O u Ciebie już święta:)Ciekawa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kompozycja :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, bardzo lubię ostrokrzew na bożonarodzeniowych pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i efekt wosków jest super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Wosk dał super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka :) bardzo podobają mi się warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kartka:) Świetnie warstwowana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie potargana :) Bardzo podobają mi się warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazdki nadają fajnego akcentu kolorystycznego, ładna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę Twoje bożonarodzeniowe kartki i zaczynam się stresować, że nie zdążę...
    A tu taki wysyp świątecznych piękności!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...