O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 7 października 2018

Dziewczęca metryczka


Narodziny dziecka, to wyjątkowe wydarzenie. Corocznie obchodzimy rocznicę tego wydarzenia.
Z tej okazji zrobiłam kartkę - książkę z metryczką dla Młodej Damy. Mam nadzieję, że będzie dla Niej szczególną pamiątką.


Bazę od Rapakivi okleiłam papierami Hello lovely 04 i It's me 04 od Essy-floresy. Dodałam też odpowiedni napis.



Z przodu wykorzystałam digi-stempel od Katarzyny Coda Kowalskiej.



Kwiatki wykonałam z różowego foamiranu. Wycięłam je wykrojnikiem nasturcja mała od APScraft. Do środka włożyłam białe i różowe pręciki. Ten sam roszaj kwiatków umieściłam na zewnątrz i w środku. Dodałam też gałązki fasoli i liście czereśni.






Uznałam, że pracy trzeba dodać lekkiego błysku. Przykleiłam więc kilka różowych kryształków i kropli akrylowych.


Te życzenia są digi-stemplem od Jolagg.




Metryczka w środku pochodzi od Agnieszki Hejdy.










Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie - zainspiruj się zdjęciem na blogu Craft Passion


- Wyzwanie #69 - praca dla dziecka na blogu Artimeno






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

22 komentarze:

  1. Bardzo fajna praca, super pomysł na wykorzystanie kartki/książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko, będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie to wyszło, kwiaty cudne i bardzo fajna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała metryczka w ciekawej formie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna metryczka. Lubię te kartki, tak wiele możliwości jest :) a Twoja jest pięknym przykładem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna pamiątka i pięknie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna metryczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna książka. Strona tytułowa pięknie prezentuje się ozdobiona przeszyciami:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna metryczka i super wykorzystanie wykrojników :)
    Dziękuję za udział w zabawie APScraft

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...