O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 24 października 2018

Sztalugowa księga



Niekiedy trzeba zrobić sobie przerwę. Moja przerwa jest od prac świątecznych.
W ramach tej odskoczni zrobiłam kartkę sztalugową w kształcie książki.


Kartka powstała z przepięknie delikatnych papierów It's me 04 i It's me 06 w delikatnym różu od Essy-floresy.


Napis umieściłam w ozdobnej ramce. A podwójny border od Scrapińca wykorzystałam jako podpórkę dla górnej części.



Ramki pomalowałam różową farbą, na którą naniosłam bordowy wosk od APScraft.


Książkę ozdobiłam biało-różowymi kwiatami, które umieściłam na zielonej kompozycji z gałązek fasoli i liści od APScraft. Całość kompozycji uzupełniłam foamiranowymi kwiatuszkami od Ewy A AveoART. Dodałam też kryształowe mini-kwiatuszki.



Napis jest digi-stempelkiem od Wikuchy.








Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Dowolny temat, określony kształt na blogu KTM


- Wyzwanie #49 - Użyj różu na blogu ScrapAndMe




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...