O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 5 czerwca 2020

Nicolas


Nicolas, to już prawie dorosły mężczyzna. Ale i dorośli mogą dostać w prezencie swoje imię ozdobione przez "przyszywaną" ciotkę.


Bazę z Papillon-u pokryłam szarym gesso (powstało ze zmieszania białego i czarnego gesso od APScraft). Potem w ruch poszła zielona farbka z TEGO zestawu ze Skarbnicy Pomysłów. Kolejnym etapem było nałożenie białego gessa przez maskę ślady od APScraft i ponowne pomalowanie. Całość koloru dopełniły woski od APScraft.


Miłośnikowi nauki i techniki ozdobiłam imię tekturkami ze Skarbnicy Pomysłów, które pomazałam woskami od APScraft. Wykorzystałam ozdobną maszynę, mikroskop, wzór i łańcuch DNA z zestawu Nauki przyrodnicze Back to school.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Te ślady opon wyszły całkiem realistycznie. Fajny napis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie zrobiłaś napis, na pewno był nie lada zaskoczeniem dla Nicolasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło! Lubię takie projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś z napisem, wygląda bardzo oryginalnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolory wybrałaś do tego projektu. Super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...