O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 5 lutego 2021

Kartka z różami


Z okazji wydania nowej kolekcji Red Roses for my Darling marki Altair Art na Fb odbyła się jej prezentacja połączona z pokazem robienia kartki.
Ania zrobiła kartkę wg mapki i tego dotyczy też ogłoszony konkurs.


Prezentację kolekcji i kurs na kartkę można zobaczyć TUTAJ.


Moja kartka powstała na kwadratowej bazie. Połączyłam na niej papiery z trzech różnych kolekcji: ATF/PassionRed Roses for My Darling (z bordowym tyłem i bukietami na szarej ścianie) i Aurora (ten wzór).



Z czerwonego foamiranu zrobiłam róże w dwóch rozmiarach i kilka pączkąów. Płatki lekko przybrudziłam szarą sucha pastelą. Kwiatki dodatkowo popsikałam różową, mieniącą się w świetle mgiełką. Wycięłam też trochę listków z ciemnozielonego kartonu.
Na koniec dodałam kilka różowych półperełek.




Kartkę zgłaszam na:

 Wyzwanie 2/2021 na blogu Altair Art.


Wyzwanie - Praca z sercem na blogu Kwiatu Dolnośląskiego









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

16 komentarzy:

  1. Karteczka piękna a te róże cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka z cudownymi różami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka :) cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem nią oczarowana,cieszy oko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i te róże pięknie się tu prezentują 😍 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka, na bogato i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kompozycja i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna czerwień, taka kartka ma w sobie wielkie uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super skomponowałaś kwiaty z papierami. Dzięki, że bawisz się z nami w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...