O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 16 marca 2021

BINGO (11)


Jak te tygodnie szybko mijają. To już jedenaste BINGO na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021.
W tym tygodniu wybrałam linię: craft - ciemnozielony - pasta strukturalna.
I powstała kartka wielkanocna.



Do jej zrobienia wykorzystałam bazę kraftową 15x15 cm, papier craftowy i papier Jungle/Meadow marki Altair Art. Wykorzystałam też taga z barankiem z arkusza Wiosenne Kwiecie Wielkanoc 04 od Skarbnicy Pomysłów.


Przez maskę z drzewem nałożyłam biała pastę strukturalną. Drzewo posypałam miedzianym brokatem, a jego końcówki pokryłam jasmozielonym woskiem.


Dodałam jeszcze napis i kryształki na środkach kwiatuszków.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 3/2021 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Fajny efekt dał craftowy papier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa te bingo, ułatwia tworzenie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna karteczka, ukazującą istotę Wielkiej Nocy 😍 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliucznie wyszło. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wszystko skomponowałaś, a drzewo wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...