O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 25 marca 2021

BINGO (12 bis)


Znalazłam styropianowe jajko. Postanowiłam je więc ozdobić.
Wpisało się ono w wytyczne BINGO 12 na grupie 52 Sceapbooking Challenge 2021


Jajko pasuje do linii:
wstążka - jajko - mikrokulki
bazie - zielony - żonkile
wstążka - zielony - mech
mikrokulki - żonkile - mech
jajko - zielony - kurczak (jeszcze w jajku) ;-)


Jajko pokryłam białym gesso i mikrokulkami. Potem pomalowałam je kilkoma odcieniami zieleni.


Na dole umieściłam koronk z lekkiej masy pomalowana na zielono i mech chrobotek. W mech powtykałam pozwijaną żółtą wstążkę i trochę kwiatów.


Z zielonego sizalu uformowałam gniazdko i umieściłam w nim kolorowe jajeczka. A w jajeczkach zapewne siedzą już kurczaczki. So Świąt pewnie się wyklują :-)
Swoje miejsce znalazła tam również gałązka bazi.


Na koniec jajko pochlapałam kilkoma kolorami tuszu.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...