O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 31 marca 2021

BINGO (13)


No i nastał przedświąteczny tydzień. A z nim trzynaste BINGO na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021.
U mnie o dziwo nie jest to kartka, tylko lodówkowiec (czyt. magnes z notesikiem na lodówkę).
Moja linia to: bratki - fioletowy - ptak



Mój lodówkowiec powstał na kawałku beermaty. Do jego zrobienia wykorzystałam papiery Parisienne Moonlight/Viridian, Sunrise 06 fioletowy, Ever Dream 06 15x15 i Ever Dream 05 - 15x15 od Altair Art. Dodatki wycięłam z paska Ever Dream 10 pasek z banerkami i arkusza Ever Dream elementy do wycinania.


Na górze przymocowałam drewniana klamerkę do prania pomalowana na rózowo. 
A wszystko przyozdobiłam różowymi półperełkami.






Tutaj siedzi ptaszek.


Pracę zgłaszam na Wyzwanie 3/2021 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Śliczny magnes 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny magnes :) Śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny lodówkowiec! I bardzo fajne nazewnictwo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...