O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 8 czerwca 2021

Rogate tagowanie 2021 - czerwiec


Środek lata, a u mnie Boże Narodzenie. Jak co miesiąc zapraszam na wyzwanie na Rogatym Blogu. W czerwcu robimy kartki tagowe z wielona warstwami.



Prostokątną bazę ścięłam na górze tworząc tag. Na dole znalazły się gwiazdy betlejemskie z papieru Festive Bells 10 karty świąteczne od Altair Art.
Drugą warstwą jest tag wycięty z papieru Festive Bells 01. Z niego tez pochodzi latarenka. Na ten tag naniosłam, przez maskę z trójkącikami, tęczową pastę.
Trzeci tag wycięłam z małego papieru Świąteczne koty 18 od Skarbnicy Papierów.


Dodałam jeszcze mały tag ze Świętą Rodzina i napis.
Warstwy podkleiłam taśmą piankową 3d i kosteczkami 3d.




Środek gwiazdy betlejemskiej ozdobiłam kryształkiem.


Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 6/2021 na blogu Altair Art






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. OOO!!! jak szybciutko powstały te warstwy! :) brawo! i co teraz? cały miesiąc czekania ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag. Też czasem myślę o pracach na święta ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Mnie jak zwykle spodobał się brokat na warstwie zielonej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag, w energetycznych kolorach 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna praca, nastraja świątecznie, choć to środek czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca :) Zazdroszczę, że na grudzień masz już tyle prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna klasyka 😍😍😍. Wspaniale powarstwowalas tagusiami ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też w środku lata grudniowy tag. Twój jest bardzo ładny, ciekawie zakomponowany. I użyłaś tych samych papierów co ja. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...