O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 16 lipca 2021

BINGO (28)


Zaległości nadrobione, czas na bieżące BINGO nr 28 na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021. Wybrałam linię: zakładka - kolor - ażurki.



Podobne w swoim działaniu zakładki robiłam TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ.
Zakładki tego typu sa zrobione z dwóch, częściowo sklejonych ze sobą warstw. Skleja się je tak, aby po założeniu zakładki na kartkę/kartki część wystawała z książki. Z tego powodu są to raczej zakładki "domowe".


Moja zakładka jest bardzo prosta. Wycięłam trzy ozdobne kwadraty: dwa białe i czerwony. Białe skleiłam "po trójkącie" i ten górny pomalowałam na zielono. W czerwonym wycięłam ażurowy motyw.


Dodałam wianuszek i wycięte kwiaty.


Dolną część wzbogaciłam tęczową pastą, aby ładnie odbijała światło.


I można zagłębić się w lekturze...




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...