O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 3 grudnia 2021

Lodówkowiec ze zdjęciem


Niekiedy wspomnienia warto oprawić w niecodzienny sposób. Tak, żeby zawsze były pod ręką, tzn. na widoku.
Tak też powstał lodówkowiec ze zdjęciem, które ma przypominać spotkanie z cudnymi kobietami. Trzy tygodnie wspólnego mieszkania, to sporo czasu na poznanie się.


Lodówkowiec zrobiłam na stosunkowo długiej tekturce. 
Ozdobiłam ja papierami Pulsar/Andromeda i Midwinter 02 od Altair Art. Mniejsze elementy wyciełam z papieru z małego bloczka Midwinter.


Górę i dół pracy ozdobiłam zieloną pastą z efektem mchu.
A kwiaty wzbogaciłam kryształkami.



Papier tworzący ramke dla zdjęcia pomalowałam na brzegach tęczową pasta.


Na dole znalazła sie pomalowana farba klamerka i miejsce na długopis. Te swa elementy ozdobiłam piórami i kryształami.


Pod spodem znalazła sie koronka z lekkiej masy i wycięty baner z kwiatami.





Pracę zgłaszam na Wyzwanie 12/2021 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. W niebieskościach jeszcze fajniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogata w mixed media praca 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca, bardzo pomysłowa :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...