O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 22 marca 2023

Wielkanoc 2023 (3)


Kolejna kartka powstała na kwadratowej bazie z turkusowego papieru z poniższego zestawu.


Dodałam papier Flower Harmony - dodatki 08 marki Altair Art, obrazek z Jezusem, napis oraz kwiatki i listki z arkusza z elementami do wycinania.
A wśród kwiatków przysiadł motyl z paska z motylami Sunrise.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 3/2023 a blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Super :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...