O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Wielkanoc 2023 (9)


To już ostatnia kartka na Wielkanoc w tym roku. Stan zdrowia mocno ograniczył moją kartkową aktywność.




Z arkusza On the Wings of a Rainbow 12 wycięłam wianek i kilka listków. Dodałam motyla z paska z motylami Sunrise i obrazek.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 4/2023 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Doroto. Życzę dużo zdrowia i wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kompozycja, ten motylek mnie ujął <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolorystyka i kompozycja kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę z AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art, życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...