O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 6 czerwca 2023

Graham i pasta z czerwonej fasoli


Na kanale na YT Uwaga Babcia gotuje znalazłam świetny przepis na graham.
A na końcu postu znajdziecie przepis na szybka pastę z czerwonej fasoli.


Składniki:
600 gramów mąki pszennej pełnoziarnistej typ 1850 – około 4 szklanek o pojemności 250 ml 160 gramów mąki pszennej typ do 450 – około 1 szklanki 250 ml 600 mililitrów letniej wody – dla ułatwienia można odważyć 600 gramów 40 gramów drożdży świeżych 5 łyżek oleju – użyłam rzepakowego 2 płaskie łyżeczki soli 1 łyżeczka cukru

+ olej do posmarowania dłoni
dwie foremki o wymiarach: 20 cm x 10 cm x 8 cm - ja użyłam jednej długiej

Filmik z przepisem najdziecie TUTAJ:










Dodatkowo do grahama zrobiłam sobie pastę z czerwonej fasoli (w ramach próbowania nowych smaków).
Przepis pochodzi ze strony Inna Strona Diety.

Składniki:
1 puszka czerwonej fasoli
3 łyżki oliwy
kilka kropli soku z cytryny
1-2 suszone pomidory
sól
pieprz
słodka papryka
ostra papryka
suszone oregano

Fasolę odcedzić, opłukać i odsączyć. Zblendować z pomidorami i oliwą. Doprawić do smaku i dodać sok z cytryny.
Jeśli pasta jest zbyt gęsta, to należy dodać łyżkę oliwy lub zimnej wody.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...