O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 14 września 2011

Minimalistyczna kartka urodzinowa, kwiatki i reaktywacja podkładki


Na początek minimalistyczna kartka urodzinowa. Bazą jest papier "Czerwcowa Noc". Ozdobą jest rozetka wycięta wykrojnikiem na czerwonej tekturce. Dodatkowo tekturka jest wytłoczona w kropki - niestety nie widać tego efektu na zdjęciu.


Cyferki pomalowane są białą farbą akrylową i postemplowane motywem roślinnym na zielono. Fajnego efektu dodają spękania - niestety niewidoczne na zdjęciu.





Napis stworzony brokatowym długopisem i ozdobiony efektem kropel wody.


A w środku dodatkowo mały bukiecik czerwonych róż (wyciętych dziurkaczem) ze złotą kokardką.

Wczoraj zrobiłam dwa paseczkowe kwiatki według tego kursu. Środki ozdobiłam dużymi perełkami. Tak prezentują się razem.


A tak każdy z osobna.




A na koniec reaktywacja pewnej podkładki. Byłaby jeszcze dobra, gdyby jej dzieci nie pobazgrały. Dzisiaj rano wyglądała jeszcze tak.


A teraz jest bardziej morska. Tak prezentuje się tył.

A tak przód.

I detale.


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...