O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 30 listopada 2011

Zaległości i prezenty

Byłam w sanatorium i nie miałam możliwości pochwalenia się otrzymanymi prezentami.
No to zaczynamy.

Wygrałam w CANDY u Darias.


Przepiękny wazon z papierowej wikliny.


Świecznik - specjalnie dla mnie pomalowany na zielono-złoto. W tym świeczniku się zakochałam. Składa się z 4 części i można go ustawiać na różne sposoby.



I piękne trzy mini-świeczuszki.




Wygrałam też CANDY u Justyny. Ciekawe czy uda mi się rozgryźć działanie tej maszynki. Zdjęcie z blogu Justyny.



I jeszcze dostałam prezent urodzinowy od Pauli.


Piękna kartka ze słodkim misiem.


Serwetki papierowe i papier, nie papier. Nie wiem dokładnie co to jest. Może jakiś rodzaj materiału. Ale wzory cudne.


Cały stos różnorakich serwetek.


Karczochową złoto-czerwoną bombeczkę - już ozdabia ścianę.



Przepraszam za opóźnienie. Mam nadzieję, że zrozumiecie.
SERDECZNIE i z całego SERCA DZIĘKUJĘ!!!

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. thanks for sharing!
    Hey, Pixie Dust Paperie December giveaway is now on, please come check it out!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/11/final-project-for-november-kitpixie.htm

    OdpowiedzUsuń
  2. no z takim szczesciem to ja chyba bym grala w lotka tyle candy-ch wygranych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...