O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Serwetkowe eksperymenty



Zauroczona bombkami Zielonookiej, postanowiłam spróbować zrobić je według tego kursu. A że ogarnęło mnie lenistwo i nie chciało mi się wycinać kółek postanowiłam zrobić je z serwetek. A ponieważ była późna pora, to nie mogłam sobie poradzić ze sklejaniem poszczególnych elementów. Pierwszych 5 kółek poszło gładko, ale potem zaczęły się schody.
I tak moje serwetkowe bombki są zrobione z 10, a nie 20, elementów każda.


A przy okazji bawiąc się serwetkami wyszła mi inna bombka - składa się z 6 elementów.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...