O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 31 sierpnia 2012

Kolejny ślubny box




Przedstawiam robione w nocy pudełko na ślub.  Zdjęcia niezbyt dobre, bo robiłam je na szybko rano przed oddaniem pracy.

A teraz szczegóły:

Wieczko i ścianka boczna zrobione z papieru Magia Barw z Magicznej Kartki.



Widok do środka.


Widok z góry z wieczkiem.


Widok na środek.



Na bukiecie srebrne obrączki.


Kieszonka na załącznik finansowy.



Serduszka z zakochanymi ptaszkami.


Życzenia.


Ptaszki na gałązce.


 Kto dotrwał, to mistrz.

Pudełko zgłaszam na 19# wyzwanie - TEKST w Scrap Market.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...