O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 10 października 2012

Różowa z dobrą wiadomością (280)


Dzisiaj na pierwszy ogień idzie romantyczna, różowa karteczka z dobrą wiadomością. Bo wyznanie miłości zawsze jest dobrą wiadomością.


Ażurowe serduszko i napis ozdobiłam perełkami w płynie.


Kwiatuszka poskręcałam z różowych i białych paseczków.


A dół kartki ozdobiłam ornamentem ze Scrapińca z perłowym ćwiekiem i półperełkami.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Wyzwanie #10 - z dobra wiadomością na blogu Rapakivi

- Wyzwanie październikowe PINK FOREVER w Scrapińcu

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. piękna praca!dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronkowa robota, szczególnie ten quillingowy kwiatuszek! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...