O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 13 listopada 2012

80-lat


80 lat to piękny wiek. na taka okazje powstała kartka-pudełko z papieru Zaczarowany Ogród z Magicznej Kartki.


Ten papier ma tak piękny wzór, że nie potrzebuje wielu dodatków. Z przodu dodałam tylko napis.


Tutaj widać grubość kartki.


Środek ozdobiony kwiatami.


Dla solenizantki bukiet róż i miejsce na życzenia.


Z drugiej strony kosz kwiatów. Kwiaty to suszone margaretki.


I brokatowe cyferki.


A tak wygląda kompozycja w koszu ukryta w ozdobnym okienku.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...