O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 2 listopada 2012

Dalej w temacie Bożego Narodzenia


Delikatna kartka z wykrojnikową szopką. Bazą jest przepiękny papier Zimowe okienko ze scrap.com.pl.



Druga kartka też na bazie Zimowego okienka, ale w trochę innej tonacji.





A na deser trochę zawieszek do prezentów.












Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

4 komentarze:

  1. Piękne! Zachwyciła mnie druga kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki ze stajenką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszki - łodziaki, stajenka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, jaki wysyp prac! Mi się podoba najbardziej ta czarno - biała kartka, oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...