O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 10 maja 2013

Majowa FOTO zabawa - dzień 5





Kolejny dzień zabawy (szczegóły są TU).

Piąty temat to SZCZEGÓŁ. Ja przedstawiam szczegół swojej twarzy - oczy.
Wielu ludzi twierdzi, że są one w jakiś sposób szczególne, a nawet niesamowite. Ja tego nie widzę, bo mam je na co dzień i na dodatek trochę szwankują.

Środkowe ujęcie pochodzi z portretu olejnego autorstwa Sławka.

Szczegóły pozostałych uczestników zabawy znajdują się TUTAJ.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...