O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 16 czerwca 2013

Starociowo dla Taty


Dzień Ojca tuż, tuż!
Nie mogło więc zabraknąć u mnie kartki dla Kochanego Taty!

Po raz pierwszy robiłam taką poszarpaną i potargana kartkę.
Bazę stanowi papier z serii Stalowe Niebo z Magicznej kartki - trochę poszarpałam mu brzegi i pomazałam czarnym tuszem.
Potem Furteczkę ze scrap.com.pl trochę potargałam, poprzerywałam i potuszowałam na czarno.


Taki sposób przedarcia i zawinięcia papieru widziałam na kilku blogach. Bardzo mi się spodobał. Niestety nie jestem w stanie zlokalizować, na którym blogu widziałam takie rozwiązanie najwcześniej.


Do szarości dodałam kilka wycinankowych gałązek i różne fioletowe kwiaty.
Napisy skomponowałam z literek z dziecięcego zestawu.


Środek kartki ozdobiłam szpagatem. Taki surowy sznurek pasował mi tutaj najbardziej.


 A żeby kwiatki (i kartka) nie robiły wrażenia smutnych dodałam kilka świecidełek.

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie tematyczne - Dzień Ojca w Diabelskim Młynie



- Wyzwanie #15 - Starociowo na blogu 123 scrapuj Ty (zastosowałam szarpanie, wydzieranie, przedarcia i tuszowanie)



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...