O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 16 października 2013

Zaproszenia



Przychodzi taki czas w życiu Kobiety, że dojrzewa. Wcześniej czy później. I dobrze jest taka dojrzałość świętować z najbliższymi.
Postanowiłam więc świętować swoją 40-tkę w gronie najbliższych.
Z tej okazji zrobiłam sobie proste zaproszenia.


Wykorzystałam złoty, perłowy papier, a z kolekcji Hectic Electic z Rapakivi wycięłam ozdobne ramki.




Rogi bazy ozdobiłam stempelkami, a złoty papier lekko zawinęłam.


Na ramkach odbiłam stempel damy ze scrap.com.pl i zebbossowałam go na gorąco złotym pudrem.


Tutaj zbliżenie na narożne odbitki.


I jeszcze stempelek Zaproszenie.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...