O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 20 października 2013

Świąteczne kartkowanie w Rybniku (580)



Wczoraj odbyło sie spotkanie w Rybniku pt. "świąteczne kartkowanie".
Tradycyjnie wymieniłyśmy się ATC.
To na górze jest mojego autorstwa. Nawet nie wiem, która z Dziewczyn go wylosowała.


A to śnieżne ATC autorstwa Kasi - Cudaczka jest w moim posiadaniu.

I kilka zdjęć ze spotkania.





A kartki pokażę innym razem. Jedna muszę skończyć.
Jeszcze raz dziękuję za spotkanie.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...