O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 7 sierpnia 2014

Opóźniony wędrujący album



Jakieś 2 lata trwało zanim do mnie dotarł wędrujący album Latarni Morskiej - Agnieszki.
Ale najważniejsze, że się swego czasu odnalazł, a raczej został odzyskany, aż wreszcie do mnie dotarł.
Wpis jest bardzo prosty. Ale takie najwięcej mnie kosztują.


Ten obrazek też czekał 2 lata schowany z nadzieją, że nadejdzie czas, aby go użyć.


A wpis specjalnie dla Marzycielki.
Bardzo mi się ten cytat podoba.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...