O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 15 lipca 2015

Ślubny box z altanką


Oj, nie było mnie tutaj długo. A to za sprawą rodzinnych uroczystości i okołowakacyjnych załatwień.
Ale na chwilę wracam i pokazuje pudełko, które powstało jakiś czas temu.


Ślubne pudełko z altanką zgłaszam na Wyzwanie blogowe #1 - Ślubny box u Agnieszki.


Na zewnątrz pudełko jest fioletowe z białymi dodatkami. Wieczko zdobią ażurowe serca i ręcznie zrobione kwiaty.







A na blogu DreamCraft trwa Wyzwanie #4 - I Ślubuję Ci...


Środek w swojej kolorystyce jest bardziej stonowany.







I po raz kolejny na środku stoi altanka z Młodą Parą. Tym razem ozdobiona różyczkami.







W pracy użyłam tusze z serii Latarnia Morska: do embossingu, czarny, brązowy i jasnobrązowy. Praca wędruje więc na Wyzwanie Latarni Morskiej - edycja lipiec 2015.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Piękne :) Cudne kwiatuszki! Dziękuję za udział i wspólną zabawę w wyzwaniu blogowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancki boksik. Podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...