O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 30 lipca 2015

Zima w środku lata



Stali bywalcy mojego bloga już sie przyzwyczaili, że raz w miesiącu pokazuję kartkę na Święta Bożego Narodzenia. A robię to w ramach zabawy Kartki świąteczne przez cały rok.


Lipcowa kartka ma być mroźna i śnieżna. No to trochę mrozu dla ochłody.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Przepiękna :) Złoty widoczek jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymroziło nam w lipcu za sprawą pięknych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja świeżo po wczasach, więc nadrabiam i oglądam :)) Złota wioska zatopiona w śnieżnej kołderce - super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...