O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 24 czerwca 2016

Pastelowe podziękowanie



Wakacje, wakacje, wakacje...
A dzisiaj zakończenie roku szkolnego i trzecia karka z podziękowaniami od grona pedagogicznego dla odchodzącego nauczyciela. Tym razem w tonacji bardzo pastelowej. A to za sprawa pastelowych papierów marki Altair Art: Sunrise 04 i Relic Radiation/Event Horizon. Znajdziecie je w Skarbnicy Pomysłów.



Kartkę ozdobiłam kompozycją kwiatową złożona z róży i lilii z dodatkiem dużych ażurowych liści. Kwiatki wycięłam wykrojnikami z APScraft: szczęściarzem i liliami.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...