O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 26 grudnia 2016

Zawieszki na prezenty


Na Świąteczne wyzwanie ScrapBerry's przyłączyłam się do drużyny Skarbnicy Pomysłów.
W moim przypadku wyzwanie to nie było wcale proste. Po pierwsze - nie miałam papierów owej firmy. Tutaj na ratunek pospieszyła mi Viol - jeszcze raz wielkie dzięki. Po drugie - otrzymane papiery z kolekcji Birds of Paradise (a dokładnie Warble i Berries) nijak mi się na początku nie kojarzyły z zimą i Świętami Bożego Narodzenia. Po trzecie - postanowiłam się jednak zmierzyć z wyzwaniem.

I tak z bardzo nieświątecznych papierów powstały zawieszki na prezenty. Wylądowały oczywiście na tegorocznych prezentach. Bazą każdej zawieszki są kwadraty podklejone białym papierem wizytówkowym.

A teraz moje wytwory.

Pierwszą zawieszkę ozdobiłam małym stroikiem składającym sie z gałązki, gwiazdy betlejemskiej i świeczki. Całość doprawiłam mikrokulkami udającymi szron i żelowym medium, które udaje śnieg.



Drugą zawieszkę zdobi piękna bombkowa tekturka. Przestrzenności pracy dodałam za pomocą piankowych iglaków (według kursu Iwo) oraz gwiazdek anyżu. Tutaj również zimowy charakter uzyskałam za pomocą mikrokulek udających szron i żelowego medium, które udaje śnieg.



Do ozdobienia trzeciej zawieszki użyłam tekturowej bombki ze śnieżynką, którą podkleiłam papierem. Tutaj równiez uzyłam piankowych iglaków, anyżu, mikrokulek i żelowego medium.




Myślę, że pomimo wielkich obaw, poradziłam sobie z tematem. Jak widać nieświąteczne papiery idealnie nadaja sie do świątecznych prac. I odwrotnie.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...