O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 22 stycznia 2017

Podziękowania



Zapraszam do pooglądania mojego słodkiego podziękowania. Tym razem postawiłam na konrast fioletu z żółcią oraz tekturki.


Jako tło wykorzystałam papier Holy Mountains - 09/10 marki Altair Art.



Ozdobiłam go żółtymi kwiatami zrobionymi samodzielnie oraz pokolorowanymi tekturkami. Dodałam też kawałek siatkowej taśmy, który zabarwiłam żółtym tuszem.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. fantastyczne! a zwłaszcza kwiatki, podziwiam, tak się tu zrobiło wiosennie i radosnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatki rewelacja,całość obłędna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ żywe kolorki. Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. adorable bright work! thank you for playing along with us at AltairArt for Fan of the Month!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...