O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 9 lutego 2017

Odlotowe serce



Dzisiaj przedstawiam Wam kolejną prostą kartkę. Powstała z papieru wizytówkowego i zielonego papieru z bloczka Ever and Always marki Altair Art.



Górną warstwę papieru wytłoczyłam. Do całości dobrałam tak tekturki, aby nie zasłaniały za bardzo powstałego wzoru.


Skrzydlate serce zembossowałam na biało, a napis i małe serduszko najpierw pomalowałam czerwonym tuszem kreślarskim, a potem zembossowałam przezroczystym pudrem.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #16 - Miłość niejedno ma imię na blogu Przydasie Pasjonaty


- Wyzwanie #32 z SERCEM na blogu Craft Style


- Wyzwanie #54 - z czerwonym serduszkiem na blogu Crafty Moly




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. sliczna:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna kartka, o znaku wodnym juz pisalam, wiec tutaj tylko napisze ze super

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna, śliczna. Dziękuję za udział w zabawie Fan AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to skrzydlate serce! :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu- DT Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe skrzydła! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękujemy za udział w wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna praca. dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w zabawie Fan AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...