O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 24 lutego 2017

Różowo-szare urodziny



Po krótkiej przerwie spowodowanej chorobą wracam do Was z delikatną kartką. Będzie ona dopełnieniem prezentu w postaci tej szkatułki.


Kartka jest w delikatniejszych kolorach niż szkatułka, ale nadal utrzymana w szaro-różowej kolorystyce. Dodałam do niej niewielka ilość zieleni.
Kartka powstała z papierów marki Altair Art: szarego i różowego z bloczka Ever and Always oraz Blue Rose 06.



Kartka jest liftem pracy Olenkaja w ramach zabawy na blogu TDZ - Lift kartki Olenkaja.


Ponieważ nie posiadam wykrojników do wycinania tła, to zrobiłam sobie taka imitację wycinając ażurowe paski. Podoba mi sie efekt, który uzyskałam.


Kwiatki zrobiłam własnoręcznie wycinajac je dziurkaczami i kwiatowymi wykrojnikami z Craft Passion. Do wypełnienia środka wykorzystałam różowe pręciki: zwykłe i oszronione.
Wycięłam też gałązki fasoli i listki czereśni z APScraft. Uwielbiam wykrojniki z tego sklepu.
Przydały mi się też: kryształowe kwiatuszki i różowe mini-kryształki. Gdzieniegdzie dodałam też pręciki zrobione z mikrokuleczek.




Na kartce znalazła sie tekturkowa 14-tka, bo kartka jest na urodziny pewnej Młodej Damy. Tekturki pokryłam perełkami w płynie i lekko nadałam im niebanalnej faktury.




Kartka mieni się delikatnie kryształkami, zupełnie jakby to były diamenciki. Zgłaszam ją na wyzwanie D jak Diament na blogu Kartkowe ABC.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. świetna praca ! życzę powodzenia w wyzwaniach i dziękuję za udział w zabawie APScraft !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja.
    Dziękuję za udział w zabawie z APScraft.
    Bożena DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na ażurowe tło i piękna kompozycja kwiatowa :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W moich ulubionych kolorach. Dziękuję za udział w zabawie Fan AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zobaczylam ta kartke, to az siegnelam po ten wykrojnik, mega fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, dziękuję za udział w zabawie na blogu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny lift!
    Dziękuję za udział w zabawie Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udany lift! Cieszę się, że liftujesz z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...