O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 7 czerwca 2017

Kartki Świąteczne - czerwiec 2017



I nastał kolejny miesiąc. i znowu pojawia się u mnie kartka na Boże Narodzenie. Bo już czas na kolejne wyzwanie na Rogatym blogu. Tym razem dostaliśmy szczegółowy przepis. Nie mamy jednak gotować tylko stworzyć wg niego kartkę. A Przepis na kartkę - wyzwanie czerwcowe jest taki:

  • 3 różne papiery (plus baza)
  • 3 prostokąty różnej wielkości
  • 3 półperełki (bądź zamiennie guziki, cekiny itp.)
  • 1 koło serwetka (papierowa, wykrojnikowa, materiałowa, wycięta z wzoru, np. pieczątki)
  • 1 mnapis
  • 1 wstążka (tasiemka, koronka zamiennie)




Do stworzenia kartki wykorzystałam papier Waters marki Altair Art, biały papier w złote zawijaski i zielony papier na dodatki.




Na tekturową bombkę przykleiłam obrazek ze starej pocztówki i umieściłam ją na wianuszku udającym w tym przypadku wystającą serwetkę.


Kokardkę i napis ozdobiłam półperełkami.


A spod bombki wystaje złota wstążeczka, która ładnie się komponuje ze wzorem na papierze.


Przepis bardzo mi się spodobał. Powstanie wg niego pewnie jeszcze jakaś kartka.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Karteczka wyszła świetnie według przepisu Inki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nastrojowa kartka - taka do zamyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To złoto dodaje uroku i świetni gra z niebieskim. Upieczone bardzo solidnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, niebieski papier nadaje jej cudowny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka. Może i ja kiedyś użyję niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimatyczna, ja jednak nie umiem robić kartek świątecznych o tej porze roku ;). Dziękuję za udział w zabawie Fansite 2017

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...